Saran ja Jaakon jutustelu jatkuu edelleen vilkkaana. Jos Jaakko lateli uusia sanoja heti matkan jälkeen, on nyt ollut Saran vuoro. Laitan hieman myöhemmin uusia sanoja taas ylös...

Kahden ja kolmen sanan lauseita ei vielä tule kuin aivan satunnaisesti, mutta molemmilla on kova tarve tulla ymmärretyksi. Jaakko on edelleen kova poika muistelemaan asioita ja muistaakin aivan käsittämättömän vanhoja asioita, ne vain pulpahtelevat mieleen. ;o)

Jutustelun lisäksi Saraan on iskenyt laulamisen vimma. Neiti hyräilee lähes koko ajan jotain ja kun eilen laulettiin perhekerhossa, oppi Sara niistä uusia sanoja ja melodioita. "Minä olen koira"-laulusta tuli tärkeä ja Saran lauloikin "kooka, kooka, *hau, hau*".

(Minä olen koira, koira, koira; minä olen koira ja osaan haukkua. Hau, hau, hau; hau, hau, hau...)